הגן הבוטני בבטומי

אחת האטרקציות המוכרות ביותר בבטומי היא הגן הבוטני בבטומי (Batumi Botanical Garden). הגן הבוטני של בטומי הוא הגן הבוטני הגדול ביותר בגיאורגיה ובכלל באזור ברה"מ לשעבר; מדובר על  גן ייחודי ויפיפייה, שקיים כבר למעלה ממאה שנים, ובו תמצאו אינספור סוגים של צמחייה אקזוטית ומרהיבה. אם אתם נמצאים באזור, אסור לכם לפספס את הביקור במקום המדהים הזה!

לרכישת סיור בהנחה:

Powered by GetYourGuide

מה מחכה לכם בגן הבוטני של בטומי?

הגן מתפרש על פני למעלה מ-100 דונמים, וממוקם כתשעה קילומטרים מצפון לעיר בטומי, על גבי פסגה שנקראת "הכיפה הירוקה" שמשקיפה על הים השחור. רק הנוף מהגנים הבוטניים שווה את הביקור בהם – נוף יפיפייה שמשקיף על הים והטבע הירוק!

הגן עצמו מציג את הטבע המרהיב עם מגוון עצום של עצים וצמחים, וגם אם אתם לא מחובבי הבוטניקה, אתם הולכים להתרשם מכל היופי הזה. הגן מחולק לתשעה אזורים שונים, כתלות באופן הצמחייה: צמחייה של מזרח אסיה, ניו זילנד, דרום אמריקה, הימלאיה, מקסיקו, אוסטרליה, אזור הים התיכון וצמחייה של אזורים סאב-טרופיים. בכל האזורים האלו תמצאו אלפי זנים מיוחדים וצבעוניים של צמחייה, עצים ופרחים, פינות קוסמות שמשקיפות על נוף מרהיב, אינספור אפשרויות לתמונות מדהימות ואוויר צלול. 

הפרטים היבשים - מחירים וכניסה

כאמור, הגנים הבוטניים ממוקמים כ-9 קילומטרים צפונה לבטומי (כ-20 דקות נסיעה), ב-Mtsvane Kontskhi (Green Cape).  ניתן להגיע ברכב, במונית או באמצעות מיניבוס מספר "31" שנוסע לאורך בטומי בעלות קטנה. הכניסה לגנים עולה כ-15 לארי. 

 

ישנן שתי כניסות לגנים, והמסלול המומלץ הוא להתחיל בכניסה אחת ולסיים בשנייה, כדי לראות את כל היופי והקסם שיש לגנים להציע. שימו לב, במסלול רגלי ישנן עליות מתונות אך מאתגרות; אופציה חלופית היא לשכור קולנועית עם נהג צמוד ואיתה לסייר לאורך הגן – המחיר הוא 10 לארי לאדם. הגנים מתאימים למבוגרים ולילדים, שיהנו מהקסם והצבעוניות!

האתר הרשמי: http://bbg.ge/en/home