טיסות וחבילות נופש לבטומי

יש אנשים שאוהבים לארגן את הטיול שלהם מא' ועד ת', להזמין את הטיסה שנוחה להם ואת המלון שנראה להם ולקבוע את קצב הטיול לפי צרכיהם ותחומי העניין שלהם; אחרים אוהבים להוריד מעצמם קצת לוגיסטיקה, ולהזמין דילים וחופשות נופש מסודרת שכוללות טיסה ומלון בבטומי; ואילו הקבוצה השלישית מעדיפה שיארגנו עבורם כל צעד בטיול, כשכל מה שהם צריכים לעשות זה לארוז מזוודה ולהגיע לשדה התעופה.

בין אם אתם משתייכים לקבוצה הראשונה או השלישית, הכתבה הבאה תבהיר לכם את כל הדרכים לטוס ולטייל בבטומי, גיאורגיה – מהזמנת טיסה בעצמכם ועד טיול מאורגן! אגב, זה לא משנה איך תחליטו לטייל, מה שבטוח הוא שתהנו מעיירת חוף מדהימה ותוססת עם אינספור אטרקציות ופינוקים!

דרכי הגעה וטיסות לבטומי

ישנן כמה דרכים להגיע לבטומי. הדרך הטובה ביותר היא טיסה ישירה לשדה התעופה הבינלאומי של בטומי, שממוקם בקירבה מדהימה ללב העיר. תוכלו למצוא טיסות ישירות לבטומי עם החברות הישראליות "ארקיע" ו-"ישראייר". הטיסות האלו יוצאות פעמיים בשבוע, ובחודשי הקיץ והחגים אף יותר מזה. תוכלו להזמין את הטיסות דרך האתרים של חברות התעופה או דרך מנועי חיפוש טיסות, כמו "טרווליסט" או "איסתא". אם אתם מגיעים בטיסה ישירה לבטומי שעות טיסה יהיו כשעתיים וחצי, ואתם שם! דרך אחרת היא טיסה לא ישירה, עם עצירת ביניים. טיסות לא ישירות אפשר למצוא בחברות שונות, אחת מהן היא "טורקיש איירליינס", שמציעה טיסה דרך איסטנבול בטורקיה. שימו לב, זמן העצירה בטיסות האלה יכול להיות ארוך במיוחד. לרוב, טיסה עם עצירה לא תצדיק את המחיר ואף יכולה להיות יקרה יותר, לכן אנחנו מציעים ללכת תמיד על הטיסות הישירות. הדרך האחרונה היא דרך גיאורגיה עצמה – למשל, אם אתם מחליטים לעשות טיול ארוך בגיאורגיה, כנראה שתתחילו בטבילסי (אליה יש טיסות ישירות דרך אל-על וגיאורגיין אירווייס), ומשם תתניידו עם רכב או כל תחבורה אחרת עד לבטומי שבמערב.

חבילות נופש לבטומי

  • ארקיע ארקיע מציעה חבילות נופש לטאומי שנעות בין 3-4 לילת ועד שבעה לילות. ארקיע מציעה חבילות בבתי מלון חמישה כוכבים (ביניהם שרתון ורדיסון), כולל ארוחת בוקר והעברות משדה התעופה.
  • ישראייר ישראייר מציעה גם היא חבילות מומלצות לבטומי במלון בחצי פנסיון או ארוחת בוקר, ל2-7 לילות. החבילות כוללות בתי מלון חמישה כוכבים, ביניהם Grand Gloria Hotel ו-Euphoria Batumi. כמו כן, ישראייר מציעה חבילות נופש כשרות לבטומי, בבתי מלון המציעים ארוחות כשרות.
  • איסתא גם איסתא מציעה חבילות נופש לבאטומי הכוללות טיסה, מלון ולעתים העברות. איסתא מציעה מלונות חמישה כוכבים וטיסות ישירות. שימו לב, יש להסתכל על גודל המזוודות בתנאי החבילה.
  • השטיח המעופף – חברת "השטיח המעופף" מציעה חבילות נופש לבטומי של שלושה-ארבעה לילות בבתי מלון נבחרים. החבילות כוללות טיסה ישירה כולל כבודה, העברות משדה התעופה למלון ובחירת הרכבים שונים (מזוג ועד שלושה ילדים). כמו כן, תוכלו להיות בקשר עם נציג מקומי של החברה שיציע לכם טיולי יום ואטרקציות.

חבילות ודילים לבטומי תוכלו למצוא באתרים נוספים כמו וואלה! טורס, טרווליסט ואשת טורס, וכן באתרים בינלאומיים כמו אקספידיה.

טיול מאורגן לבטומי

אופציה שלישית מתאימה למי מכם שמחפש טיולים מאורגנים שיורידו לו את כל הלוגיסטיקה מהראש ויאפשרו לו מקסימום הנאה ואפילו מפגש עם אנשים חדשים. יש מספר חברות המציעות טיול מאורגן לבטומי:

  • אשת טורסב'אשת טורס' מציעים לכם טיול מאורגן נפלא בבטומי ובמערב גאורגיה. הטיול הוא טיול של חמישה ימים, ובו תבקרו בעיר התוססת, בגנים הבוטנים, בטיילת וכן בעיירות ובכפרים הסובבים את בטומי, כולל סיור ג'יפים וביקור במפלים. ישנה גם אופציה לטיול לשומרי מסורת.
  • גוליברגם בגוליבר מציעים לכם טיול מאורגן בבטומי ובחבל אג'רה שנמשך חמישה ימים. במהלכו תכירו את העיר, את המפלים הסובבים אותה ואף תתארחו לצהריים אצל משפחה מקומית גיאורגית אותנטית ותצפו במופע פולקלור.
  • קשרי תעופה בקשרי תעופה תמצאו מספר טיולים מאורגנים – מסוף שבוע מפנק בבטומי הכולל סיורים בעיר, דרך טיול של ארבעה לילות בבטומי וסביבתה, ועד טיול של שבעה לילות מטבילסי לבטומי שיכיר לכם את גיאורגיה מכל צדדיה.