מלון הילטון בטומי 

אם אתם מחפשים מלון חמישה כוכבים מפנק בעיר בטומי שבגיאורגיה, מלון הילטון בטומי ללא ספק יעשה את העבודה. המלון, ששייך לרשת "הילטון" הידועה, ממוקם ממש בלב בטומי. מדובר על מלון חדשני ומודרני, שמתאים לזוגות, חברים ומשפחות. המלון מספק הרבה מאוד אפשרויות לחוויות, ואין ספק שתתעוררו בכל בוקר עם חיוך. 

עדיין לא בטוחים האם להזמין חדר במלון הילטון בטומי? הכתבה הבאה תציג לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על המלון, על האטרקציות סביבו ואילו חדרים מחכים לכם. 

חדרים במלון הילטון בטומי

החדרים מתאימים להרכבים שונים של נופשים, לפי מספר האנשים ולפי רמות הפינוק שאתם מחפשים. כל החדרים ממוזגים, עם גישה לוויפי, מיני בר וטלוויזיות. החדרים מחולקים לשלושה קטגוריות: 

 

  • חדרים סטנדרטיים – חדרים מודרניים באווירה ביתית ועם טאץ' של תרבות מקומית. בין החדרים הסטנדרטיים תמצאו את חדר ה"קינג", המתאים לשלושה מבוגרים, וישנה בחירה בין חדר עם מרפסת פרטית נהדרת או ללא; וכן חדר "טווין" הכולל שתי מיטות ומתאים לשלושה מבוגרים. גם כאן ישנה אפשרות למרפסת.
  • סוויטות – הסוויטות במלון הילטון מפנקות, יוקרתיות וגדולות וכוללות סלון. ישנן כמה אופציות לסוויטות: סוויטת "קינג ג'וניור", המתאימה לשלושה מבוגרים ומציעה נוף פנורמי לים; סוויטה מוגדלת עם חדר שינה ונוף פנורמי; והסוויטה הנשיאותית, בגודל של כ-200 מ"ר, המציעה טרסה פרטית, שני חדרי שירותים ומקום לחמישה מבוגרים.
  • חדרי אקזקוטיב – חדרים גדולים ויוקרתיים המתאימים לאנשי עסקים וכוללים פינת עבודה. החדרים משתנים זה מזה בגודלם – חדר "קינג" וחדר "טווין". 

חלק מהחדרים משקיפים ממש לים, ואחרים זוכים בנוף יפה לא פחות – של ההרים או האגם.

 

מתקנים שמחכים לכם במלון הילטון בטומי

המלון הוא מלון חמישה כוכבים ולכן מחכות לכם כמה אטרקציות שוות בין כותלי המלון:

 

  • ספא – במלון תמצאו ספא מפנק המציע עיסויים, טיפול פנים וגוף, בריכה פנימית וסאונה. כמו כן, תמצאו גם חדר כושר למתעניינים.
  • טרסת שמש – טרסת השמש של המלון מציעה נוף מרהיב על הים השחור, ותאפשר לכם להנות מהשמש או מהשקיעה, לשתות משהו ולהנות מאווירת החופש.
  • מועדון לילדים – המלון ידידותי למשפחות עם ילדים, ואף ישנו מגרש משחקים ייעודי לילדים שיוכלו להעביר בו את זמנם בזמן שאתם מתפנקים בספא.
  • מזון ושתיה – במלון תמצאו מסעדה, בית קפה וכן בר/לאונג' המציע משקאות. כמו כן, ישנו בופה ארוחת בוקר, וכן שירות חדרים המוצע 24/7.
  • טרקלין האקזקוטיב – הסוויטות וחדרי האקזקוטיב מציעים גישה חופשית לטרקלין האקזקיוטיב, ובו תמצאו כיבוד המוצע לאורך כל היום, מתאבנים, וכן ארוחת בוקר מפנקת.

אטרקציות ליד מלון הילטון בטומי

המלון ממוקם ממש בלב העיר, ולכן הוא קרוב לכל האטרקציות ואתרי התיירות שמחכים לכם בבטומי. הוא יושב כ-200 מטרים מחוף הים השחור, וכן במרחק הליכה קצר מכיכר אירופה, הטיילת, חיי הלילה, המסעדות פארק השישה במאי והדולפינריום. בקיצור, אם תלונו במלון זה, אתם תהיו במרחק הליכה לכל מה שקורה בבטומי. 

מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי https://www3.hilton.com/en/hotels/georgia/hilton-batumi-BUSBTHI/index.html

תוכן עניינים