מלון שרתון בטומי

אחד המלונות היפים והמבוקשים ביותר בבטומי הוא ללא ספק מלון שרתון בטומי (Sheraton Batumi).  מדובר על מלון יפייפה שנמצא ממש במרכז העיר, למרות שלא בטוח שתרצו לצאת ממנו הרבה – המלון הוא מלון חמישה כוכבים מפנק ומעוצב, שכולל כל מה שצריך והרבה מעבר לזה. 

לא קשה לפספס את המלון הזה, שהוא מגדל גבוה ולבן הבולט בקו החוף של העיר. לא בטוחים עדיין אם זה המלון בשבילכם? קבלו את כל מה שמחכה לכם במלון שרתון בטומי, גיאורגיה:

מה מחכה לכם במלון שרתון, "הפנינה הלבנה" של בטומי?

  • ספא Shine הספא המפנק של שרתון כולל בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה, חדר אדים, חמאם טורקי, טיפולי פנים וגוף, שיעורי אירובי במים, וכן חדר כושר הפתוח 24 שעות. בקיצור, ממש כל מה שצריך כדי להתפנק עד הסוף.
  • בריכת שחיה – בשרתון בטומי תמצאו שתי בריכות שחיה, בריכה חיצונית ופנימית הגדולות ביותר בבטומי. הבריכה החיצונית נמצאת מעבר לרחוב בלב העיר העתיקה ומוקפת בכל הנופים היפים של העיר.
  • מסעדת Sunflower במסעדת "סנפלואר" של שרתון מוגש בופה ארוחת הבוקר, וכן המסעדה מציעה גם ארוחות צהריים וערב מהמטבח הגיאורגי והבינלאומי בתוספת תשלום.
  • בר-מסעדה על הגג Sky 360 אם תעלו במעלית לקומה ה-20 של המלון, תגיעו לגג, ולבר המשקיף על הנופים של בטומי ב-360 מעלות של הים וההרים. הבר מציע קוקטיילים צבעוניים, יינות גיאורגיים וכן תפריט מזון עם מנות בשריות איכותיות. אין ספק שזאת דרך מדהימה לסיים את היום.
  • בר טרקלין Jasmine – לצד הבריכה בעונת הקיץ תמצאו בר-טרקלין מפנק המציע משקאות ומיצים מרעננים לקיץ לצד מאכלים צבעוניים וטעימים שירעננו לכם את הישיבה בבריכה.

סוגי חדרים במלון שרתון בטומי

החדרים במלון הזה הם גדולים ואופנתיים, כוללים אמבטיה ומקלחת וויפי חופשי. הם משקיפים על הים השחור, על ההרים ועל הנופים של העיר. החדרים מגיעים בהרכבים שונים:

 

  • חדרים סטנדרטיים – החדרים הסטנדרטיים בשרתון בטומי מתחלקים לחדר דלוקס עם מיטה זוגית גדולה המתאימה לשני מבוגרים; חדר קלאב טווין, עם שתי מיטות יחיד נפרדות; וחדר קינג עם מיטה זוגית גדולה ונוף לים. ניתן להוסיף מיטות לילדים על פי בקשה, בתוספת תשלום.
  • חדר אקזקיוטיב – חדר פינתי גדול עם מיטה זוגית גדולה במיוחד, נוף מרהיב של הים השחור או העיר ועיצוב חמים. החדר כולל פינת עבודה גדולה ומפנקת. כמו כן, תוכלו להזמין את סוויטת האקזקיוטיב, סוויטה פינתית עם מיטת קינג גדולה וסלון.
  • סוויטות – במלון תמצאו כמובן גם מגוון של סוויטות – סוויטת ג'וניור עם שני חדרים ושתי מיטות יחיד; סוויטת שרתון טרסה עם מיטת קינג ומרפסת מפנקת לנוף מרהיב; וכן סוויטת פנטהאוז, עם שלוש מיטות זוגיות גדולות.

 

אטרקציות ליד מלון שרתון בטומי

המלון ממוקם ממש בלב העיר, ואם תצאו ממנו תגיעו תוך מספר צעדים לחוף "בטומי" על הים השחור (200 מטר בלבד) וכן תהיו במרחק הליכה קצר מיתר האטרקציות השוות של בטומי, העיר העתיקה והטיילת המפורסמת של בטומי. כמו כן, תהיו במרחק של חצי קילומטר מכיכר אירופה, קילומטר מהפיאזה וכ-800 מטר בלבד מגן החיות. 

תוכן עניינים