סים ותקשורת אינטרנט בבטומי

אם אתם מתכננים טיול לעיר החוף המהממת בבטומי, גאורגיה ותוהים כיצד לשמור על קשר עם יקיריכם בבית? אתם לא לבד! ניווט בין שפע אפשרויות התקשורת במדינה זרה יכול להיות משימה מרתיעה.

לכן, החלטנו לבדוק עבורכם את כל מה שיש לדעת על כרטיסי SIM, אזורי כיסוי, תוכניות תעריפים ועוד בבטומי שיבטיחו שלא תפספסו צ'אט, שיחה או עדכון מכריע בזמן שאתם לא נמצאים. אנו גם מתעמקים בפופולריות הגוברת של טכנולוגיית ESIM ומדוע היא עשויה להיות האפשרות המושלמת עבור תיירים ישראלים המבקרים בעיר מקסימה זו. אז, שב, הירגע, ותן לנו לעזור לך להישאר מחובר במהלך טיול שלכם בבטומי!

המלצה שלנו: רכישת ESIM (סים וירטואלי) לפני שטסים לבטומי!

בעת ביקור בבאטומי, בחירה ב- ESIM יכולה להוכיח את הבחירה הנוחה והיעילה ביותר עבור תיירים הזקוקים לתקשורת חלקה וקישוריות לאינטרנט במהלך הטיול שלהם. בחלק זה, נחקור את היתרונות של טכנולוגיית ESIM, את ההבדלים בין כרטיסי SIM מסורתיים ו- ESIM, וכיצד לרכוש ESIM עם ההגעה לבטומי.

לפני ההגעה לבטומי, תוכל לרכוש בקלות את ה- ESIM שלך במספר שיטות. ספקי שירותי סלולר מקומיים מציעים מגוון חבילות ESIM המותאמות לתיירים. המלצה שלנו היא בהתקנה של אפליקציה פשוטה בוחרים את המדינה הרצויה, משלמים ואיך שמגיעים מבלי להוציא או להכניס את הסים יש לכם אינטרנט! 

בחיפוש באפליקציית AIRALO מצאנו את החבילות הבאות: סים של חברת "Kargi Mobile" 

חבילת 1GB – בתוקף ל-7 ימים בעלות של: 5.50$ – לרכישה
חבילת 2GB – בתוקף ל-15 ימים בעלות של: 10$ – לרכישה
חבילת 3GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 13.50$ – לרכישה
חבילת 5GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 20$ – לרכישה
חבילת 10GB – בתוקף ל-30 ימים בעלות של: 35$ – לרכישה

 

תוסיפו את הקופון GERMAN8213 ותקבלו 3$ הנחה! לרישום והתקנה לחצו כאן – https://ref.airalo.com/ckq1

רישום כרטיס SIM: כל מה שצריך לדעת

ביקור בעיר בטומי, עיר נופש גיאורגית יפהפייה על חוף הים השחור, הוא חוויה מרגשת לתיירים. לפני שתוכלו ליהנות מהאטרקציות הרבות של העיר, חשוב לרשום את כרטיס ה- SIM שלכם לתקשורת נטולת טרחה לאורך כל הטיול שלכם. בואו נעבור את השלבים, המסמכים והטיפים הדרושים לרישום SIM קל.

1. מסמכים ונהלים נדרשים

עם ההגעה לבאטומי, יהיה עליך לרשום את כרטיס ה- SIM שלך. זהו תהליך פשוט ובדרך כלל דורש זיהוי, כגון דרכון. בקר בחנות רשמית של ספק סלולר מקומי, הצג את תעודת הזהות שלך, ונציגיהם יעזרו לך ברישום. זכור כי התהליך כולו עשוי להימשך יום או יומיים.

2. בעיות אפשריות במהלך רישום SIM

רוב התיירים מתמודדים עם בעיות בעת רישום כרטיסי ה- SIM שלהם בבטומי. עם זאת, ניתן להיתקל במחסומי שפה, בשעות לא סדירות של חנויות או בעומס זמני ברשת. כדי להקל על בעיות אלה, נסה לבקר בחנות בשעות שאינן שעות השיא והשג אפליקציית מתרגם בהישג יד.

3. חברות לרישום סים

לחוויית רישום SIM חלקה, היו מוכנים עם המסמכים הדרושים והימנעו מאזורי התיירות העמוסים ביותר. בחר בחברת סלולר אמינה, כגון Silknet או Magti. זכרו לברר לגבי תוכניות התעריפים והכיסויים השונים שלהם.

4. השוואת תעריפים

כשאתם משווים חבילות, התמקדו באלה שתוכננו במיוחד למטיילים. שקול את הדרישות שלך: משך השהות שלך, כמות הנתונים שאתה צריך ומספר שיחות הטלפון או ההודעות שאתה מצפה לבצע. בחירה פופולרית בקרב תיירים מישראל היא "סים תיירותי" 

עפ"י בדיקה שעשינו לMagti יש כיסוי ברור העיר בטומי, מחירו החל מ30 לארי עבור 20GB לחודש שאמורה להספיק בתקופת השהיה שלכם :).
לגבי Silknet יש גם כיסוי טוב והיא יותר זולה מחיר החל מ20 לארי עבור 20GB וכך שמאוד משתלם לבחור בחברה זו!

5. ממה להימנע בעת בחירת תעריפים וחבילות חבילות

הימנע מהרשמה לחוזים ארוכי טווח ולחבילות עם עלויות נסתרות, כגון חיובי חריגה בגין חריגה ממגבלות הנתונים. קרא תמיד את התנאים וההגבלות בקפידה, ואם אפשר, פנה לעזרתו של מקומי או מישהו שדובר גרוזינית. זכור כי רכישת כרטיס SIM או חבילה ממוכרי רחוב עלולה להוות סיכון, לכן הקפד לרכוש אותו מחנות או ספק מורשה.

אזורי כיסוי: מה כדאי לזכור

כאשר אתם נמצאים בבטומי, חיוני שיהיה חיבור אינטרנט טוב כדי להישאר מעודכן עם יקיריכם, לשתף את החוויות שלכם ולטפל בכל צרכי העבודה. בחלק זה נסקור כמה נקודות חשובות הקשורות לאזורי הכיסוי של בבטומי:

1. אינטרנט מהיר בבתי מלון

בזמן השהייה באטומי, תוכלו למצוא מלונות רבים המציעים חיבור לאינטרנט במהירות גבוהה עבור האורחים שלהם. עם זאת, המהירות בפועל עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כמו מיקום החדר, מספר האורחים המשתמשים בחיבור והתשתית הכוללת. זה תמיד רעיון טוב לבדוק עם המלון מראש כדי לוודא שהם מספקים כיסוי אינטרנט הולם לצרכים שלך, אנחנו ממליצים להכנס לאתרים כמו טריפ אדוויזר ולקרוא על WIFI במלון.

 

2. כיסוי האינטרנט הטוב ביותר בבטומי

כיסוי האינטרנט באזורי התיירות העיקריים של באטומי הוא בדרך כלל טוב. אתה יכול לסמוך על רשתות סלולריות לקבלת מהירויות נתונים עקביות בעת סיור בעיר. Magti ו- Silknet הן ספקיות הרשת המובילות בבטומי, המציעות שירותי 3G ו- 4G מקיפים. מומלץ לרכוש כרטיס SIM מקומי מאחד הספקים הללו כדי להבטיח חוויית אינטרנט חלקה במהלך הביקור. 

3. בעיות רשת ידועות

למרות הכיסוי הכללי הטוב, בעיות רשת עדיין יכולות להתרחש, במיוחד באזורים צפופים או מרוחקים. זכור כי בשעות השיא או באירועים גדולים, עומס על הרשת הסלולרית עלול להוביל למהירויות איטיות יותר או לנפילת שיחות. בנוסף, בעת נסיעה לפאתי בטומי, ייתכן שתיתקל בקישוריות לסירוגין או באותות חלשים. שקול להוריד מפות או תוכן לא מקוונים לפני שתצא למיקומים אלה.

למרות הכיסוי הכללי הטוב, בעיות רשת עדיין יכולות להתרחש, במיוחד באזורים צפופים או מרוחקים. זכור כי בשעות השיא או באירועים גדולים, עומס על הרשת הסלולרית עלול להוביל למהירויות איטיות יותר או לנפילת שיחות. בנוסף, בעת נסיעה לפאתי בטומי, ייתכן שתיתקל בקישוריות לסירוגין או באותות חלשים. שקול להוריד מפות או תוכן לא מקוונים לפני שתצא למיקומים אלה.

הישאר מחובר: Wi-Fi בבטומי

מקומות ציבוריים רבים בבאטומי כגון פארקים, כיכרות, מסעדות וקניונים מציעים  Wi-Fi בחינם לנוחיות התיירים. חלק מהמקומות הפופולריים המציעים אינטרנט אלחוטי חינם כוללים את כיכר אירופה (Europe Square), פארק 6 במאי (6 May Park) וטיילת החוף. כשאתם מטיילים בעיר, חפשו שלטים עם סמל ה-Wi-Fi, המציין גישה חופשית לאינטרנט.