חיי לילה בבטומי

בטומי היא עיר חוף משגעת בגיאורגיה, ולכן חיי הלילה שלה הם חלק בלתי נפרד מהאווירה במקום. אם אתם רוצים להתנער מאווירת הבטן-גב והשיזוף, מחכה לכם מגוון גדול של בילויים בבטומי – ברים, מועדוני לילה (אם כי כדאי לדעת שאין סצנה גדולה של מועדוני לילה בעיר) וכמובן בתי קזינו שיעבירו לכם שעות ארוכות של הימורים ואדרנלין. בקיץ צצים על החוף מועדונים וברים נוספים, עם אווירת חופש חגיגית.

אם אתם נמצאים בבטומי ומחפשים את המקומות הכי טובים לבלות בהם את הלילה, הנה כמה מהנקודות המוצלחות ביותר של חיי הלילה בבטומי.

מועדון GARAGE CLUB (גאראז' קלאב בטומי)

מועדון גדול ואיכותי בבטומי, מתחם סגור עם מסיבה מרכזית במוצ"ש, מלון מומלץ שברובו מורכב מתיירים, וכן גם אהוב על צעירים ישראלים. מוסיקת מיינסטרים שכולם מכירים ואוהבים ואפילו תשמעו גם עברית :).

מומלץ מאוד!

מועדון החוף Iveria Beach Club (איברייה ביץ' קלאב בטומי)

מעוניינים לרקוד על החוף ולטעום מחיי הלילה הסוערים יותר של בטומי? הלאונג' הזה, שיושב על החוף, עומד לרשותכם. מדובר על מקום פופולרי לאורך חוף הים השחור שמציע בירות, תפריט אוכל וגם רחבת ריקודים. 

מועדון Sector 26 (סקטור 26 בטומי)

עוד מועדון חוף בסגנון הוא מועדון סקטור 26, אחד המקומות המפורסמים ביותר בבטומי, עם מסיבות שנמשכות כל הלילה. במרכז המועדון תמצאו בריכה שנותנת למקום עוד כמה נקודות שוות שהופכות אותו לאחד המועדונים הטובים ביותר בעיר, אליו מגיעים כמה מהדיג'ייז המובילים בעולם. המקום פועל רק בחודשי הקיץ.

Vinyl Bar (וייניל בר בטומי)

 

בר קטן בכיכר אירופה התוססת, וכמו ששמו מעיד, קירותיו מצופים בתקליטי ויניל. במקום תמצאו מגוון גדול של משאות אלכוהוליים, מוזיקה חיה ואווירה נהדרת לערב מהנה. למקום מגיעים תיירים ומקומיים.

Chacha Time (בר צ'אצ'א טיים בטומי)

אם אתם מחפשים אווירה קצת יותר "היפסטרית" גם את זה תמצאו בבטומי, בבר הנהדר הזה, שצעירים אוהבים במיוחד. הבר בעל עיצוב פשוט, מציע המבורגרים טעימים, קוקטיילים מצוינים ומוזיקה טובה. שמו של הבר מגיע מהמשקה הגיאורגי "צ'צה" ששווה לכם לטעום בביקור במקום. 

בר היין BQ Wine

אם אתם יותר טיפוסים של יין, כדאי לכם לקפוץ לנקודה הזו. גיאורגיה ידועה בייצור היין המיוחד שלה, והבעלים של הבר הזה מייצר יין בעצמו וישמח לספק לכם קצת מהידע שלו על יינות גיאורגיים ותהליך הייצור. המקום עצמו מציע  יין גיאורגי ייחודי לצד מגש גבינות או בשר.

פאב אירי Quiet Woman

מי שאוהב את סגנון הפאבים האירים הקליל והרגוע יהנה מהפאב הזה, שנמצא ממש בפיאצה בטומי. במקום הזה תמצאו מגוון גדול של בירות טובות מכל העולם, ביניהן כמובן בירת גינס. כמו כן, מחכה לכם תפריט אוכל קטן וטעים, מסך המציג משחקי ספורט וכן מוזיקה חיה. ניתן לשבת בחוץ